donderdag 4 december 2008

Een nieuwe bewoner meld zich....

Ook de bewoners van het sprookjes melden zich stuk voor stuk bij de Mini Efteling.
Het was toen ik Zaterdag mijn gebruikelijke controle rondje maakten in de Mini Efteling,om te kijken of alles nog in orde was.
Toen ik op dat moment geklop op de deur hoorden,Ik liep naar de deur toe en zag eeen schim voor de deur staan.
Ik dacht het al maar duurfde het niet hardop te zeggen.
Maar ik deed de deur open, en het was wie ik gedacht had dat het zou zijn, het was het GanzenHoedstertje met haar ganzen.
Ik heb haar maar snel de weg naar het Horeca huisje gewezen,Zodat ze daar kon overnachten.
Nu bijna alle sprookjesbos bewoners zich gemeld hebben is het wachten todat we ze allemaal een plekje kunnen geven in ons in aanbouw zijnde sprookjesbos.
Dus nu we ook de Ganzenhoedster op het lijstje af kunnen strepen,zijn we bijna compleet.
Het wachten is nu alleen nog op Vrouw Hollen,De rode schoentjes van karin en de pratende Papegaai.


Gegroet,
Den Zesde Dienear




Geen opmerkingen: