woensdag 21 augustus 2013

De Sprookjestuin nu echt geopend

Op de avond van 20 Augustus was het dan eindelijk zo ver, de grootse opening van de Sprookjestuin.
Ik keek vanuit mijn huis toe hoe alles er aan toe ging.
Rond de middag kwamen de medewerkers al binnen druppelen om alles gereed te maken voor de opening.
Toen de avond inviel was het dan eindelijk zo ver, na jaren van hart werk is de Sprookjestuin helemaal klaar om officieel geopend te worden.

Hiervoor waren heel wat bekende Nederlanders en veel pers afgereisd naar de Mini Efteling.
Iedere bekende Nederlander had een eigen sprookje om te openen.
Voor jullie heb ik natuurlijk wat foto's gemaakt met mijn foto apparaat, en die kunnen jullie hieronder natuurlijk bekijken.

Nu de Sprookjestuin klaar is, is het natuurlijk weer tijd voor het volgende project.
En dat wordt de renovatie van de Elfen hal, en de Elfen show.
De complete ruimte zal worden aangekleed als een prachtig sprookjes paleis, en de Elfen show zal weer helemaal in ere worden hersteld.

Maar ik heb weer genoeg geschreven, nu rest mij niks anders dan de foto's.


















Gegroet,
Den Zesde Dienear

Geen opmerkingen: