zondag 18 februari 2018

Pulle's Keuken

Dat is weer lang geleden, de laatste jaren ging alles weer gewoon zijn gangetje in de Mini Efteling.
Na de Grote verbouwing en de komst van mijn sprookjes vriendjes in de sprookjestuin was de rust weer terug in de Mini Efteling. Alles ging weer als vanouds. De kinderen genoten elke week weer van al het moois dat de Mini Efteling te bieden heeft. Ze liepen vol verwondering de polonaise door Carnaval Festival, zagen de bloemen zingen en de muren dansen in het spookslot, en hoe bakker van bommelen zijn zoete broodjes bakten.
En vergis u niet nog steeds genieten alle kinderen elke week opnieuw van dit wonderschoon.
Maar zo rustig als het al die jaren is geweest, schrok ik laatst ineens op van nieuwe bouwgeluiden.
Gedreven door mijn nieuwsgierigheid snelde ik naar buiten en zag tot mijn plezier iets nieuws herrijzen in de Sprookjestuin van de Mini Efteling.

Een nieuwe horeca gelegenheid was wat ik zag ontstaan, in prachtige pieckse sferen kwam dit gebouw tot leven. Gisteren toen de bouwvakkers even waren lunchen ben ik snel even naar binnen geglipt. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen. De bouw is nog in volle gang, maar over een tijdje kunt u hier in heerlijke sferen genieten van een kopje koffie, een glaasje limonade en allerlei ander lekkers.

Dus kom allemaal naar de Mini Efteling om dit moois te aanschouwen en te genieten van wat lekkers.

Met Vriendelijke Groet,
De Zesde Dienear












Geen opmerkingen: