zaterdag 13 december 2008

Ze gaan door,Hoe koud het ook is....

Toen ik vanochtend wakker werd van wat herrie van een boormachine en een zaag wist ik niet wat er gebeurde.
Maar toen ik uit het raam van mijn huisje keek,zag ik dat er buiten weer hard gewerkt werd aan de tuin.
Ik voelde al snel hoe koud het was.
En toch waren ze weer hard aan het werk om alle rommel op te ruimen en weg te brengen.
Erg veel kon er niet gedaan worden doordat de grond helemaal was bevroren.
Maar toch is er vandaag weer genoeg gedaan.
Ook de toren waar de Laven hun intrek in zullen nemen is bijna klaar.
Er werd vandaag ook hard aan gewerkt en nu kan de buitenkant er al helemaal op worden gezet.
Dus ook de Laven zullen snel hun intrede nemen.
Helaas was het vandaag zo koud en had ik het zo druk met een antaal dingen die binnen in de Mini Efteling nog geregeld moesten worden dat ik geen tijd meer over hield om foto's te maken.
Maar ik zal mijn best doen om zo snel mogelijk foto's op mijn blog te zetten.
Ook is er vandaag niet alleen buiten gewerkt,Maar ook zijn een aantal medewerkers binnen in de Mini Efteling bezig geweest.
Om de hele Mini efteling in een winters sfeertje te dompelen.
Dus als u nu de Mini Efteling bezoekt zult u helemaal in winterse sferen komen.

Gegroet,
Den Zesde Dienear

Geen opmerkingen: