maandag 27 augustus 2012

Er klinkt Muziek in het sprookjesbos

Gegroet Lezers,

Deze morgen was ik al vroeg wakker, eerder als de zon en alle andere sprookjesbos bewoners.
Toen ik naar mijn brievenbus liep om te kijken of ik nog post had ontvangen, vond ik daar een pakketje.
In dit pakketje vond ik een bandje, snel stopte ik dit bandje in mijn wondere speel doosje.

Terwijl ik luisterden naar de prachtige klanken die door mijn kamer galmde las ik de brief die ik bij het pakketje zat.

Hij was van de Trollen uit de Trollengrot, ze hadden me als cadeautje een korte opnamen gestuurd van de muziek die ze zouden gaan spelen als er bezoekers kwamen kijken in hun grot.
Natuurlijk zal ik jullie deze muziek niet onthouden, dus geniet hier alvast van de prachtige trollen muziek.


Wil je de trollen in levende lijven ontmoeten, en extra lang genieten van hun prachtige muziek?
Kom dan snel een keertje langs in de Mini Efteling, en neem al je vriendjes en vriendinnetjes met je mee.


Gegroet,
De Zesde Dienear







Geen opmerkingen: